czwartek, 26 czerwca 2014

Kolejne rozdanie!

Coś obiecywałam... Coś przebąkiwałam... Trochę to trwało bo dogadać się musiałam.
Ale jest.
Jest współpraca.
Marciowa współpraca.
I jest ROZDAWAJKA!!!
 
Współorganizuję ją razem z moją imienniczką z bloga Zakręcony Świat Marty
Do wygrania jest bransoletka widoczna na zdjęciu oraz druga bransoletka – niespodzianka. Tak jak poprzednio – mamy dwie drogi zgłoszenia się do konkursu (przy czym można się zgłosić tylko raz – zgłoszenie na facebooku i blogu jednocześnie i tak będzie brane pod uwagę jako jedno)
Zasady dla blogerów
1. Zostań PUBLICZNYM obserwatorem Zakręcony Świat Marty i mojego bloga
2. Udostępnij u siebie na blogu podlinkowany (podlinkowany do mnie lub do Marty z ZŚM) baner informujący o rozdaniu
3. Zostaw komentarz:

Obserwuję jako:
Baner umieszczony na:

Zasady dla fanów na Facebooku

2. Udostępnij PUBLICZNIE grafikę konkursową
3. W komentarzu pod grafiką (na fan page'u moim lub Marty z ZŚM, nie pod swoją udostępnioną) zostaw zgłoszenie; możesz pokazać co ci się podoba i wkleić link do zdjęcia biżuterii ze strony Marta Żórawska – biżuteria
UWAGA! Niezależnie od tego, gdzie się zgłosicie i ile razy się zgłosicie – przypada na Was tylko 1 los!
Zwracamy uwagę na publiczne udostępnianie zdjęcia i publiczne obserwowanie. Brak „publicznego” statusu udostępnienia/obserwowania nie pozwala nam zweryfikować spełnienia wymogu postawionego w konkursie.
NAGRODY

Spośród wszystkich zgłoszonych osób wylosujemy jedną, która dostanie bransoletkę widoczną zdjęciu. Jeśli będzie to osoba zgłaszająca się na FB – nagrodę niespodziankę wylosujemy spośród blogerów, a jeśli zwycięzcą będzie bloger – nagroda niespodzianka trafi do fana z facebooka.
 
Zgłoszenia przyjmujemy zarówno tutaj jak i u Marty.
Zabawa trwa od 26.06 do 04.07
Zapraszamy!

7 komentarzy:

  1. Pierwsza :)
    Oczywiście biorę udział :)

    Obserwuję jako: Kamila Jarzyna
    Baner umieszczony na: http://naszskrawekziemi.blogspot.com/

    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział :)
    Obserwuje jako:zielonooka
    Chyba wszystko wykonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście do zabawy przyłączam się i ja, ponieważ zakochałam się po uszy w Twojej biżuterii :-) Może za drugim razem dopisze mi szczęście!
    Obserwuję jako: CreaDiva
    Baner na: www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako:Roma Świerczek
    Baner umieszczony na:http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń