niedziela, 11 stycznia 2015

Dawno mnie tu nie było...

... ale to nie znaczy, że moje rączki nie działały.
Prace na bieżąco wrzucałam na fanpage'a a teraz nadszedł czas by nadrobić na blogu.
Nie jestem z tych co nabijają sobie ilość postów więc wszystko umieszczę tutaj.

1. Czerwony komplet dla Karoliny


2. Niebiesko srebrny komplet dla Joli


                             

  3. Czerwono zloty komplet, który wciąż czeka na właścicielkę 
(bo tak mi się spodobało oplatanie kulek)



 4. Wzór sitowia z poprzedniego posta, ale jako wykończenie zastosowałam hematyty 
- to dla teściowej mojej koleżanki Uli


 5. Przeprosiłam się na moment z sutaszem


  6. A podczas tego wieeeeetrznego weekendu powstały dwa komplety ze sznura tureckiego - też czekają na właścicielki.




To tyle z podsumowań.

Z racji tego, że to pierwszy mój post w 2015 roku - życzę Wam by był on dla Was rokiem szczęśliwym. Życzę Wam odwagi w życiu, odwagi by spełniać swoje marzenia.

2 komentarze:

  1. Boże, to wszystko jest takie piękne *_*
    Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      I zapraszam częściej do siebie

      Usuń